Вплив емоційного інтелекту та академічної мотивації на якість життя студентів медсестер.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://libvmi.volyn.ua/uk/147258369/13360
Тип: Дисертації
- 6 переглядів
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Назва дисертації
Бібліографічний опис
Дужич Н. В. Вплив емоційного інтелекту та академічної мотивації на якість життя студентів медсестер : дис. ...канд. докт. філос. наук : 223 «Медицина» (22 «Охорона здоров’я»). Тернопіль, 2024. 166 с.
Короткий огляд (реферат)
У дисертації наведено нове, науково обгрунтоване теоретичне узагальнення та здійснено розв’язання актуального завдання, яке полягало у встановленні взаємозв’язку емоційного інтелекту, академічної мотивації і якості життя студентів медсестер та їх асоціації з окремими кофакторами (віком, стажем роботи, наявністю нічних змін, шкідливих звичок, хронічних захворювань). У дослідження було включено 70 здобувачів 2 рівня вищої освіти за спеціальністю 223 «Медсестринство». Окрім загальних питань у дослідженні використано опитувальник «Шкали академічної мотивації», який побудований на основі опитувальника AMS Р. Валеранда і модифікований для визначення мотивації, як внутрішньої, так і зовнішньої (Т. Гордєєва, О. Сичов, Є. Осін) та валідизований серед студентів українських вищих навчальних закладів. З метою визначення рівня емоційного інтелекту у дослідженні використано методику МЕІ «Емоційний інтелект» М. О. Манойлової.
Ключові слова
студенти-медсестри, емоційний стан, інтелект, мотивація
Факультет
Дата публікації (рік)
Видавець
Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського.
Файл
Дисертація Дужич Н.В (1).pdf1.32 МБ