Дидактичні засади застосування інноваційних педагогічних технологій у процесі вивчення науково-природничих дисциплін у медичних коледжах.

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс: https://libvmi.volyn.ua/uk/147258369/13536
Тип: Дисертації
Автор/укладач (Прізвище та ініціали, наприклад: Юзипчук В.Р.)
Бібліографічний опис
Люшук К. Ю. Дидактичні засади застосування інноваційних педагогічних технологій у процесі вивчення науково-природничих дисциплін у медичних коледжах : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 - “Теорія навчання”. Луцьк, 2005. 220 с.
Короткий огляд (реферат)
Основні аспекти формування пізнавальних інтересів студентів медичного коледжу є однією з найбільш актуальних проблем у педагогічній теорії і практиці. Історико-філософські засади дозволяють зробити узагальнення, що пізнавальні інтереси характеризуються динамічними взаємозв'язками методологічного, мотиваційного і науково-методичного аспектів навчально-виховного процесу в медичному коледжі, як у часі , так і в просторі. Динамічно-технологічний аспект притаманний усім компонентам навчально-виховної роботи, яка є сполучною ланкою у засвоєнні науково-природничих знань та професійної освіти. Доведено що формування пізнавальних інтересів є більш ефективним
Ключові слова
інноваційні технології навчання, науково-природничі дисципліни, дидактичні технології, навчально-освітній процес
Дата публікації (рік)
Видавець
Волинський національний університет імені Лесі Українки.